fredag den 15. oktober 2010

At sige farvel..

At sige farvel kan være noget af en sur klud at sluge. Man tænker, var der noget jeg kunne have gjort anderledes? Ville han have været blevet, hvis jeg ikke gjorde dit eller dat? Højst sandsynligt, men gjort er gjort, og den mad er smurt. Så kommer der tiden hvor du langsomt kommer over ham, og gud hvor tager det lang tid. Du ligger og hører de mest triste sange du kan finde og får det endnu værre. Du trøstespiser eller sultestrejker. Dine øjne er så hævede af gråd, at du ligner en der kunne få en rolle i Klokkeren fra Notredame. Men fat mod, for der kommer tid hvor det ikke er så galt mere - hvor du kan rocke med til "I want to break free" med Queen, og spise en relativt normal kost. Og når den dag kommer, så tænk på at den kærlighed du havde får du igen - bare endnu større. Jeg tror på den eneste ene, for hvis jeg ikke gjorde, var jeg fortabt. Den eneste ene er der ude et sted, og det er skæbne der vil have os til at møde ham.
Idag sagde jeg farvel til min eks for mig selv. Det lyder måske trist, men jeg er på vej videre, på rejsen til at finde ham jeg skal bruge resten af mit liv sammen med. Imens vi venter så hver glad for alle de forhold, flirter og one night stands du har. Som en klog dame sagde, det er ikke mændene i mit liv, men livet i mine mænd.

Im out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar