lørdag den 11. juni 2011

Kunsten at skide

Kunne godt skide, men mit røvhul vil ikke samarbejde. Kender du følelsen?
Så er der den hvor man ikke vil skide, men ender med at lave fromage i bukserne imens man er i fitness. Slankepiller er ikke din ven - og selv man skulle tro at det og træning gik hånd i hånd, gør det det ikke!
Jeg har en blokade, mit røvhul strejker. Jeg har prøvet at spise mere, for det giver jo sig selv at der ville komme mere pres på - men der sker ikke noget. Jeg har prøvet at lave mave-massage for at hjælpe den "lille" ven på vej, men der sker ikke noget. Jeg har prøvet at grave det ud med en ske (løgn) - men det virker heller ikke. Hvad skal jeg gøre? Er mit røvhul fornærmet over noget? Over at jeg altid sidder på det? Kan et røvhul blive nedtrykt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar