tirsdag den 8. december 2009

Hole in one

vagina schmegina.
Har du nogensinde prøvet at have sex hvor du pludselig får uventet besøg i det forkerte hul?
Hvis ikke, er du måske en af de heldige. Hvis du er - ved du akkurat hvad jeg snakker om.
At man er til numse-sex er ens eget valg, men overraskelses numse-sex er en helt anden kategori.
Hvad gør man lige i denne situation? "Upsi, der fik du fat i mit røvhul - og ligenu har jeg dårlig mave, så pas på når du trækker proppen ud igen" ..Det er somom det sætter stopperen for alt seksuelt - Forhåbentlig! Specielt hvis manden svar er: "Det gør ikke noget, det er bare en tissemand.. Den kan vaskes"

Jeg kan ikke lade være med at tænke at de må gøre det med vilje. Man har jo en vis viden om mænd og stramme huller.. Hvad jeg ikke forstår er hvorfor de ikke lige spørg først? Tænker de virkelig: "Hey, hun kigger væk! Nu er det et godt tidspunkt at besøge anale Allan." og når vi så - igen - forhåbentligt opdager det, trækker de sig høfligt tilbage, og lader somom det ikke var med vilje.
Og ved de hvilken smerte det er næste dag? Man kan jo bogstaveligt talt ikke sidde ned, når man får fyret en hole in one ind, uden advarsel. Nej tak til numsehuls angreb. Ja tak til numsehuls fred.
Og husk at når os kvinder siger vi godt kan lide overraskelser, så brug det andet hoved. I ved - det der sidder på skulderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar