torsdag den 8. juli 2010

Moeg

Graeske maend er laekre. Hvertfald den bedre halvdel.
Jeg derimod ligner en tysk-turist-matrone der har foedt 16 boern, og det 17ene er paa vej. Det forklare hvertfald min mave, men ikke saa meget andet.
Jeg er midlertidigt startet paa en kur bestaaende af feta ost og ztatziki, hvilket bestemt hjaelper det 17ene barn paa vej.

Har faaet roede plamager over hele kroppen fordi jeg naegtede at tage solcreme paa. Jeg tror stadig paa et bedre liv, dermed at solcreme er en ond dille der oensker os alle blege og.. danske.
Tidligere idag laa jeg toploes paa stranden for foerste gang. Jeg tog mig selv i at taenke: Fuck hvor er du feministisk. - Ja det er de smaa ting jeg glaeder mig over, for siden jeg har faaet en kaerste er jeg blevet fraroevet min feministiske kampaand. Jeg kan pludselig godt lide at goere rent, lave mad, pussenusse og fortaelle ham hvor dygtig han er.
Satans til maend.

Nu gider jeg ikke skrive mere aa, ae og oe. So long suckers. You can find me in greece!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar